måndag 10 juni 2013

COOL LÅT FÖR EN SESSA

.
.
,
.
.

.


Läste i morse att när Chris & Madeleine dansade sin bröllopsvals i lördags på slottet i Drottningholm så valde de att göra det till en av mina absoluta favoritlåtar all time. En riiktigt feelgoodlåt nämligen Mr Bojangles med Robbie Williams. Lite oväntat och extremt härligt romantiskt och ja jag fick faktiskt gåshud när jag läste det! Tänk er där i slottsalen bland rosor och hundratals macarons, vara nygift och sessa och såå lycklig (hos Marcus Samuelssons Twitter kan amn se hur det såg ut här :) Snurras runt i en Valentino med sitt livs kärlek till denna... Nu ska jag ta en pw i solen och också lyssna på bästa Robbie!





Ha en härlig måndag vänner!



KRAM








5 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Kul när de tänjer lite på gränserna och moderniserar strikta traditioner lite!

Förresten, du skrev om Guccis parfym härom dagen. Jag som brukar vara hopplöst sist på bollen jämt har den parfymen sen ett tag tillbaka. Blev lite glad att det tydligen var deras senaste. Hade jag ingen aning om;-) Hihi.

Kram Lena

Anonym sa...

Ja gärna:)

LifeSoulYoga sa...

Gås hud av å høre på den sangen! Aldri hørt før. :)

Sånn sjarm han Robbie har altså!

Herlig at sessan danset til den <3

ANNA sa...

Det är en schysst version, fast jag föredrar nog Bob Dylans. Originalet med Jerry Jeff Walker är inte sådär "jätteskoj".

Sara sa...

Visst är den underbar! Själv är jag väldigt svag för Nina Simones variant: http://www.youtube.com/watch?v=86wME5d_yZM