fredag 15 juni 2012

ME VS MINIME

.
.


.

Jag och min lilla minime visar "musslerna":) Idag har vi matchande beiga/blå randiga linnen med tvinnad brottar-rygg från Hunky Dory och Scotch R belle.





Bonsoir finingar!




Här har vi nu fredagsmys de luxe med inte mindre än tre romantiska komedier, lövtunna chips med gräddfil (aldrig dipp-pulver till mina chips:) och en stoor påse med favoritgodisarna. Ingen fotboll alltså? Nope, H är borta ikväll så nu blir det tjejafton här istället:)






Min älskade skatt:) Vi gillar "tingel tangel" nästan lika mycket båda två och mina kommer från Icon och de på Bea är från Lilly of Sweden.





Önskar er en riktigt mysig kväll!



KRAM





Psst, Ni som gillade min dukning  i förra inlägget får verkligen jäättegärna rösta på den, det skulle göra mig såå glad!:) Kan inte peppa er på "fejjan" direkt, som de andra, eftersom jag ju inte använder Facebook (ja jag vet, jag är väl den enda i hela världen nästan) så jag gör det här - pepp pepp:)






24 kommentarer:

Guldkant sa...

Härligt att höra att det finns fler som inte facebookar
:-)

Känner mig alltid så mossig men jag bestämde mig tidigt för att låta bloi och nu har det liksom blivit en kul grej. Jag håller mig till bloggandet.

Ha en riktigt skön tjejkväll. Här spelar jag och mellan sessan spel istället för fotboll

Kram

Guldkant sa...

Jgg glömde ju att säga att din dukning är härligt somrig. Jag älskar det blåvita.

Hanna sa...

Hej!
Jag har inte heller Facebook!!! Alltså är vi två :) SKÖNT!
Med vänlig hälsning, Hanna

Lifestyle By Lena sa...

Snyggingar!!!

Njut av kvällen!

Kram

Anonym sa...

times - once again - again - time))
bedtime

RaNae @EweCreekCottage sa...

so cute u and your daughter lil minni me she is for you
have fun with the shows and yummies.
Happy weekend
RaNae Fort Worth Texas USA

Anonym sa...

En till utan facebook! Kan tyvärr inte rösta, men ett helt underbart somrigt midsommarbord, skulle passa bra här i Värmlandsskogarna!! Lev å må!

Katarina sa...

Du, vi är två då. Ja som inte är på Facebook. Förstår inte hur det hinns med. Försöker leva livet här o nu istället på hemmaplan.

/Kattis

Beautifulosophy sa...

Använder inte heller facebook! Även om jag inser att det säkert är lättare att få fler bloggbesökare om man har Facebook:)
Urfin dukning! och älskar pompomsen! Kan bara bli fest med dem!

Livet på Storgatan sa...

Kul bilder, jag har precis skojat med mina barn och de har mätt mina mussler, om de blivit större sen jag börjat träna...en, två, tre cm större säger min största tjej....tyvärr är det inte sant;)
ha det gott/ Jill

House number 11 sa...

Underbara finingar! Era linnen är urhärliga och smyckena så finfina!
Kram Jenny

Anonym sa...

Mysigt med romantiska kommedier, här var det fotboll men det gick ju som det gick, tyvärr =)

Malin - stjärnflocka sa...

Fina ni är!!! :)

Elinor sa...

God kväll!
Vilken sommarinspiration med dukningen! Blev så sugen att ta fram mina midommarstänger och ställa lite här och där i huset,för om en vecka..Fint med blå / vitt, sommarfräscht. Har heller aldrig gått med i facebook. Hälsningar Elinor i Vårgårda.

Anonym sa...

True, she is a miniyou, absolutely :)

Anonym sa...

Åh så bra å høre at det er flere der ute som ikke er på Facebook. Følte jeg var den eneste. Ditt bord ser så innbydende og fresht ut:)Klem

Line sa...

Så koselige bilder!

Kjempefint dekket blå-hvitt bord i forrige innlegg !!

Anonym sa...

Hej, kan du inte visa hur du gör desa pompom de var så läckra .Har redan röstat.MVH LENA

vita_margarita sa...

Angående fotbollen så är det kvinnorna i vår familj som är mest intresserade. Männen tittar mera om de har tid...så den fördomen kan vi skrota tycker jag ;-)

Jag har Facebook, men låter den inte styra mig. Den är för mig ett bra sätt att hålla kontakt med de som bort långt bort. Det är som det det mesta här i livet: det blir vad man gör det till.

Slutligen: tack för din blogg, läser varje dag :-)

SOFIE sa...

Underbara bilder på er <3

Petra sa...

Hej!

Här är en till som inte använder facebook och det går jättebra.
Jag lovar att rösta på dig.
Vill bara säga att jag verkligen gillar din blogg, tycker om din stil på både inredning och kläder.
Tack!!
Kram Petra

Home of m sa...

Gulliga bilder! =)

Anonym sa...

Hej! P
Jättefint! men att du inte dukar med ditt nya fina" Tine K bord" och korgstolar som du köpte så fint förra sommaren till terassen. Det är ju såååå snyggt! Jag gillar dina Grythyttan också men oväntat att du dukade med den gruppen...Fisktemat var så snyggt men HEMTEX har ju fjärillar också, trodde du skulle välja det! Snyggt och fräscht iallafall, men oväntat tema..
Kram Anette

Anonym sa...

gokväll!!

jag har inte heller facebook!!
man känner ju sig lite utanför ibland och får alltid veta saker sist.. men ähh det får va så:)
man behöver inte veta allt

kramis