torsdag 15 mars 2012

JUST NU

.
.
.


Hos mamsen och papsen!





Hello mes amis!





Är hos mina föräldrar just nu (de bor ju bara ett par gator bort) med Beabus och hon leker med mamsen medans jag och papsen pratar och spanar in den urtjusiga Kvisten i taket! Ber om ursäkt för bildkvalitén (digitalkamera och ingen redigering hm) men ni kanske kan ana hur otroligt cool den är...







Tjusig tjuuusig!




Nu ska vi strax åka till affären och sen när vi kommer hem ska jag slå in paket och fixa tårta till morgondagens lilla födelsedagsbarn!




Trevlig kväll till er vänner!



KRAM



.

23 kommentarer:

Anonym sa...

Wow......... Fantastisk!!!!! Klem Siv

Anonym sa...

Den är så grym den lampan, ursnygg vill ha, vill ha:)!!!
Hälsningar Beijan

seventeendoors sa...

Supersnygg, och älskar bokväggen!!!

Unknown sa...

Jag älskar den där lampan!

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Härlig bokvägg och modigt färgval på den lampan. Fint!

LIFE by TESS sa...

Supercool lampa.

Så mysigt med födelsedagsfiande imorgon. Önskar grattis i förskott.

Kram

Mormorsglamour- pyssel och inredning sa...

Den är verkligen supersnygg!!!!
och himla bra smak de har

Sara sa...

Åh vad snygg. Och bokhyllan. Fint som attans!!

Unknown sa...

Wow, wooow, den var KUUUL!!
Dine foreldre har god smak:)

Kicki i Åre sa...

Jonas Bohlin kan han! :)

Den som heter Star i koppar är också snygg !

Kram

Att vara någons fru sa...

Ha ha underbart! Och så otroligt liiiiten du är!

Casa of Mia sa...

Så snygg, kram

Anonym sa...

Supersnyggt! Är bordet superellips?

Emmaskakel.blogg.se sa...

Snyggelisnyggt! Grym smak dina päron har!!!
I like it aloooot!
Ha en härlig kalasfredag!

Home of m sa...

Super cool lampa, rätt färg med. ;)

mammaxtre sa...

Den lampan var väldigt cool, verkligen.

Anonym sa...

Varifrån kommer deras matta? Vet du vem som tillverkar den? -T

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Läckert!

Blått har aldrig varit min favorit, men jäklars vad läckert det var. Kräver dock sitt rum med rymd precis som här!
Bokhylleväggen är precis i min stil.

trevlig fredag,
kram Caroline

jja sa...

Amazing place!

Anonym sa...

hej liisa här guuud så ful lampa kul att alla tycker olika....

Jag skulle då inte vilja ha den he he.

Kram
Liisa

Anna sa...

Dina föräldrar har så otroligt snyggt hem! Precis vår smak:)

Anonym sa...

Snygg lampa. Har sett den i koppar och vitt tidigare. Har aldrig sett den i blått. Var finns den blåa?

Anonym sa...

Undrar liksom Anonym ovan var den finns i blått och jag är även nyfiken om du vet om den finns i andra färger? Mvh Linda