måndag 24 maj 2010

HET DAG





Mmmm - goda hotellfrukosten idag! Två olika sorters juicer, cappucino, lantbröd med solmogna tomater och gouda, melonskivor och annanas, grekisk youghurt med granola och färsk frukt + en omelett med bacon, lök och underbart goda tomater...Yummie!


God Kväll!


Tusen Tack för era snälla kommentarer! De värmer mig och gör mig såå glad. Underbart med alla ni gulliga tjejer som ger cred till andra tjejer, det händer inte riktigt lika ofta Irl. Vi måste bli snällare mot varandra även där (och även jag) Gör någon glad imorgon - säg något snällt till "en syster"!:) Som bloggare får man ta en del ris men 100 ggr mer ros - helt fantastiskt!





Nya brillorna från Ralph Lauren sitter där de ska! Jag är faktiskt helt beroende av schyssta solisar då solen skiner så här starkt, annars får jag nästan huvudvärk direkt! I öronen: pärlor från Creative Lounge och i håret flätad guldfärgat hårband från HM.

.
Beabus är riktigt trött idag, kanske för det är extra hot? Här har skatten somnat efter frukosten i vår resevagn, då Swiften tyvärr har fått punka. Vi hoppas nu att snälla hotellpersonalen kan fixa den fort åt oss!

Såna här små gynnare finns det gott om på Aruba och de är överallt! Här är en på min solstol, tidigare idag landande en annan på min goda frukostsmörgås och satt där och mös...(smörgåsen fick jag naturligtvis  kasta :)



Vid lunchtid idag - här kommer jag med godaste drinkarna att njuta efter maten. (Söta klänningen kommer från HM, så skynda och fynda!;)

.
I vår säng alldeles nyss - jag myser med en eftermiddagstrött och nybadad Beabus.

Nu ska även jag göra som Bea och ta en skön siesta! Ikväll blir det åter en tur till High Rise, vi ska titta efter överraskningar till Trulle och Flisan...


Vi ses imorgon!


KRAM


.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Är söta frottéklänningen i rosa köpt på Åhléns nu?

Philia sa...

Hej anonym - Japp det är den!

Ha en fin kväll!

KRAM

Anonym sa...

Hej P
Alltid lika kul att titta till din blogg, jag är nog lika beroende av det! som min löpning,men vad gör väl det!! lite fåfäng måste man få vara, vem bestämmer hur mycket ??jag gör det jag mår skitbra! av!!baasta!!
Hoppas ni får en fin kväll!!

Kristin sa...

Hei, jeg koser meg med den fiiine bloggen din. helt i min smak og blir så utrolig sugen på sol og vame når jeg ser de utroli fine bildene fra Aruba.
Et lite spørsmål til deg som jeg håper å få svar på; det har jo vært en oljekatastrofe i Mexico gulfen - er det noe dere merker noe til på Aruba. Vi sksl egentlig til Florida i juli, men vi er så usikre med tanke på olje-sølet.... Tusen takk for svar - og fortsatt good bryllupsreise. Hilsen en norsk "fan"

Unknown sa...

Ser ut som dere har det super skjønt! Så utrolig deilig...Får lyst til å pakke kofferten med det samme.
Kos dere masse!
Klem Hege

Anonym sa...

Supersöt klänning, vilken strl har du?Jag brukar ha 34, bara den inte är för tajt över bysten?

mvh/ Stine

Ulrica sa...

Såå härliga bilder från er honeymoon!! Ni verkar ha toppen!!
Ibland blir jag förvånad vad kvinnor kan vara elaka mot varandra! Här pratar man om jämställhet..! Nej, trygga tjejer blir glad över när andra lyckas och mår bra, (och är snygga)!!
Mysig blogg du har, härlig inspiration! Tittar in lite då och då!
Kram//Ulrica

a piece of happiness sa...

Tack för tips om fin klänning. La till den i shoppingkorgen;)


Liselotte

MITT VITA HUS sa...

Åh vilka härliga pics:) liiiite avis på de där vita stränderna som sagt ;) men vilken lycka för er att få vara där:)

håller med i alla ord om bloggandet det positiva väger verkligen över:)

må väl fina du, och ta hand om er KRAM M

psst kolla mailen;)

Piffa sa...

Gud så mysigt ni har det. Jag blir riktigt riktigt avundsjuk. Njut så mycket det bara går. Visade mannen foton från din blogg och han blev riktigt sugen på att åka dit.
Vi har nu flyttat in i vårt nybyggda hus men det är långt ifrån klart. Vi bor verkligen på en byggarbetsplats. Läääängtar till det är klart och till Italien i sommar.
Sköt om er och ha det supergott.
Kram Anette

Fru Fly * Heidi sa...

Det ser ut som dere har det fantastisk! Du stråååler og Beabus er bare supersøt! Synes forresten du tar bedre og bedre foto, de er flotte! Klem Heidi

Anonym sa...

Det ser helt underbart ut! Varje morgon går jag in på din blogg och möts av lyx och vackra bilder! Hoppas ni har det fantastiskt! Vad har du för kamera som det blir så bra bilder med?Tar du korten som de är eller brukar du redigera något med ljus och färgtoner?
Frukostbilden tillexempel, ett snyggt skärpedjup och bra ljus. Berätta gärna lite mer om ditt fotograferande!

Jag gillar den svartvita bilden på dig! Modelligt!

Många kramar / Emma

Anonym sa...

Jag som aldrig lämnat någon kommentar kan inte låta bli längre. Jag njuter av dina underbara semesterbilder och får klädtips tills jag själv ska iväg på strandsemester med min underbara familj. Stort tack!

Anonym sa...

Det ser ju så härligt ut :)

Kul att du visar så många bilder, det är verkligen jätteroligt att se.

Sofia

Frida sa...

Vilken underbar resa! Nu längtar man verkligen till solen och sommaren när man läser dina härliga inlägg!