söndag 23 maj 2010

ETT FYND

Ooops det var visst rea på Tommy Hilfiger i Oranjestad! En påse till H, en påse till mig och en påse till Trulle blev det:)

Hallå!

Idag har det fyndats på rea minsann. 50% var det i Tommy Hilfigerbutiken och det som bla fick följa med mig hem var ett par riktigt schyssta chinos. (Funkar det med chinos hemma i Sverige även denna sommar är nu frågan? Eller är det heelt passé???)




Superfina tycker jag, i rätt beige ton...
.
Nej, jag tänker inte gå ut utan överdel men det var riktigt riktigt HOT på balkongen! På fötterna - klassiska vita tygskor från Lancoste. 

Lagom pösiga och sköna att ha på sig. Kommer matchas hemma med bla vitt linne och en fin sjal i sommar.


Dagens "ArubaBea" inventerar sin strandväxa(innehåll = kex:) På sig har hon frottéklänning från Åhlens (Flisan har en likadan), hatt från samma ställe och flipflops + strandväska HM.

Snart är det kväll här på Aruba och Bea vaknar nog strax från sin dagliga eftermiddagssiesta. Ikväll värker mammahjärtat av saknad efter Trulle och Flisan. Mina älskade fina skatter, jag hoppas ni har det bra hos er pappa där hemma, långt långt borta från mig. (Alla ni som är separerade eller frånskilda från era barns pappor, vet vad jag pratar om. Oron och saknaden som finns där...)


SOV SÅ GOTT FINA NI!


P

.

29 kommentarer:

Under min himmel sa...

Förstår din längtan!

Lilla B är ju adorable ;) Och chinosen är jättefräscha, och vilken AB , OH MY! Looking Good!


Kram S

Annika sa...

Chinos är superhot i vår/ sommar. Snyggt att matcha med den lite marina snygga stilen. Eller preppy som Hilfiger alltid är =)

Grym form tbw!
Ha en fortsatt LOVELY honeymoon.
Hälsningar soliga Oslo!

Linruz sa...

Bea är lika rafflande söt som alltid.
Förstår att längtaden är stor efter dina skatter.
Konstigt det där attså fort man separeras saknar man dem ngt enormt. Sen räcker det med att träffas i ngra sekunder så är allt som vanligt igen.
Njut nu medans ni kan.
Kram Lina

Lilla korsvirkeshuset sa...

Riktigt fina chinos, de kommer vara super i sommar!

Kram,
Angelica

Hanna sa...

Säger bara super snygga och chinos passar jätte bra till sommaren det e så classikt tycker jag :)

pauline sa...

Nyss hittat till din superfina blogg.
Chinosen va verkligen snygga.
För att inte tala om din kropp WoW =)
Avundsjuk javisst ;)

Solid Frog sa...

Vilken fin bild på Bea! Snygga byxor, vältränad mage ;-)

K A T A R I N A sa...

Förstår din längtan, jag har varit där själv. Nu är mina skatter stora tjejer och jag skickade precis iväg min yngsta till Frankrike i går kväll på sin första språkresa...

Ha det underbart.

Kramar
Katarina

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så snygga!
Men du, jäklar så fit du är! Nu blir jag verkligen peppad att gå ner de sista graviditetskilona!
Ha det bra.
Kram Vanja!

Pethra C sa...

Byxorna var en riktig hit på dig, jätte snygga och wow vilken kropp du har kvinna! ;)

Klart det funkar med chinos denna sommar också, funkar för den delen alltid om man har den mer klassiska sportiga stilen, tycker jag.

Anonym sa...

Kjempefine chinos! Og for en kropp!! Herligfred, trener du mye??

Klem Krisitne

Anonym sa...

Hej!
Viljen resa ni är på! Ser underbart ut!
Ville bara skicka en liten hälsning och tacka för att du med dina foton tar med oss alla till Västindien för några dagar! Jag njuter av de vackra strandfotona. Älskar kritvita stränder, palmer och hav! Simply lovely!!!
Hälsn. Anna T

sandra sa...

Har hittat till din blogg och den här ligger som min favorit. Jätte snygg blogg !!!
Ja du det där med saknad till sitt barn är jobbigt. Har själv så med stora sonen och det ligger där ständigt gnagandes.

Ha en fortsatt trevlig honeymoon !!

Anonym sa...

Tittar in här då och då och njuter av fina ting, foton och modebilder. Ljuvligt söt dotter ni har men vad jag inte förstår är varför du/ni så ofta klär henne i rosa. Jag var på pricken lika rödlätt som liten och envisades men att jämt ha rosa, vilket gör att jag på många foton ser ut som en skär minigris till det röda håret (rosa hud, rosa kläder och rött hår). Som tur är satte min mamma på mig grönt och blått ibland och de bliderna är 1000 ggr finare. Nu har jag fortf rött hår men får hjälpa det på traven med lite färg och älskar att ha exempelvis grönt till, men det kan ju förstås kanske bero på att jag själv fick upptäcka hur illa det passar med rosa till..=))

MVH/Linn

MVH

Anonym sa...

Bea är väl inte rödlätt, vilket iofs är jättefint, utan ljusbrun!??
I vilket fall som helst passar hon helt fantastiskt bra i rosa!!!

Black White Lovely sa...

Vilken supersöt frottéklänning! Är den köpt i år?

Anonym sa...

HEJSAN! Tycker att beabus är så fin i rosa så det så...

Anonym sa...

Hoppsan! Det verkar som att det finns några "svärmerskor" här som tagit illa upp och måste försvara vad de tydligen uppfattar som ngn sorts attack (vilket inte var syftet). Så jag förtydligar; jag skrev inte och menade inte heller att er dotter är ful eller passar fantastiskt dåligt i rosa. Det var bara en fråga, min berättelse handlade bara om hur jag var som hade mkt rosa på mig. Och jag tycker att hon skulle vara fantastiskt söt i grönt exempelvis med sina färger (hoppas att det är ok att ha en åsikt) Dessutom var min fråga ställd till ägarinnan av bloggen.

MVH/Linn

På vår udde! sa...

Men vilken hot mama!!! Själv kämpar jag på med min GI och hoppas att jag åter kommer att komma i 27/34... Men den tiden är kanske förbi för evigt! Det får vi snart se!
Kram på dig!

LOPPISLIV sa...

Ohhh så söt lilla Bea där i sin rosa klänning när hon kikar in så allt finns med i väskan :-)

Och dina chinos är ju kanonfina, sitter helt perfekt på dig också. Ska ha din magbild i huvudet som målbild när jag springer löprundan nästa gång :-) Var i Gbg i helgen och där var det inne med chinos ialla fall, uppkavlade såna såg man överallt. Vi har köpt lite Tommy H kläder ibland för min man heter precis så, Tommy H, det är så kul tycker jag när han har en tröja med det tryckt på :-) Maken köpte förresten samma skor som du visar i helgen, de är sååå fina. Fortsätt nu att njuta av er härliga resa trots din längtan, man längtar kan jag tala om fast de flygit ut ur boet, det går nog aldrig riktigt över. Kram kram P

Hemma hos Katta sa...

Hjälp vilken snygg och vältränad mamma! Blir grymt imponerad här!

Idag låg nya Plazan med reportaget i postfacket så nu måste ni snart resa hem så du kan beundra bilderna från ert fina, fina hem...

Ha en fortsatt mysig honeymoon!! Kraam Katta

Karin - AlicesMamma sa...

MY GOD!!!!!!!!!!!!!!! vilken mage du har!!! Och hela din kropp :) I LIKE :):):):) Jag har fött ett barn och hade inte ens i närheten av den där figuren innan jag blev gravid och nu ska vi inte ens prata om... Då är min Alice 1 1/2! Men det är SUPERINSPIRERANDE att se dig, har små planer på att efter barn nr 2 (som inte är på gång än men så småningom) fixa till kroppen ordentligt och även ta hjälp av kniven... Kosta vad det kosta vill, jag vill vara riktigt HOT när jag är 40 :)

Njut semestern!

/En som nyss hittat hit :)

eva sa...

JÄTTE FINA CHINOS.DU ÄR MYCKET SNYGG I DOM.
OCH HÄRLIGA BEA VAR FIN HON ÄR I SIN KLÄNNING.
NJUT AV TIDEN NI HAR KVAR.

KRAM EVA

a piece of happiness sa...

Kul med fynd på semestern. Idag på tåget hem från jobbet satt jag och skummade i en tidning. Och där var ditt hem! Kände igen varenda rum. hi hi.
Du bor i min gamla hemstad, roligt!

LiseLotte

Anonym sa...

Japp! Klassiska chinos är alltid ett fynd! Sitter störtsnyggt på dig. Det är en keeper ;) Älskar dina bilder på söta Bea, hon är för söt och fin i allt den lilla snäckan. Förstår att de kallar henne Preacious. Aha, var det Plaza Interiör ert hem är med i? Får kolla efter den i dagarna då. Vill inte missa!!! Snälla ta en Pina Colada för mig gravida stackare också ;)
Kramar Sara

7th-Heaven sa...

Utrolig fine chinos.Perfekt farge! Om de skulle være passè, så gjør det vel absolutt ingenting! Du ser kjempebra ut P. Som tatt rett ut fra en katalog:))
Herlige Bea:)) Jeg kan tenke meg at både hun, som deg, savner Trulle og Flisan. Klart jeg vet hvordan det føles. Min 11 åring vil også helst bare være sammen med mamma og sin lillesøster på 2 år. Jeg skjønner godt hvordan du har det i ditt mammahjertet.
Ahh..det frister mer og mer å ta med meg familien på en aldri så liten tur til mer sydeligere og varmere strøk enn det det er her nå!

God klem fra Line

Anonym sa...

Linn,
jag försvarade ingenting - sa också bara vad jag tyckte!

P, du har om möjligt blivit ännu snyggare än förut:)
Ha det fortsatt underbart!

Anonym sa...

Men SHIT vilken grym kropp! Den där har du gått och "gömt" under lösa tunikor! =) Så där har jag inte sett ut sedan innan jag födde mina barn..., blir mäkta imponerad!! Snälla, berätta lite mer utförligt om ditt tränings- och kostprogram som fick dig att nå denna gudomliga kaaaa-pow-form! =) Vill åxå, men det krävs sååå mkt disciplin ju!

Njut av resan!! Ni verkar att ha det underbart!

/Malin

Anonym sa...

HEJ jättefina bilder.Ser helt undrbart ut där ni är.Fortsätt att klä lilla Bea som ni själva vill en skönhet klär i allt-och rosa är hon extra söt i tycker jag.Rött hår har jag inte sett på en enda bild Mvh Lena